Wij doen er alles aan om je op de beste manier te helpen. Ben je ondanks onze inspanningen toch niet tevreden, dan lossen we de klacht graag op. Daarvoor neem je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op.
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over bijvoorbeeld de inhoud van onze dienstverlening, de snelheid waarmee we iets afhandelen, de nota die je ontvangen hebt of een andere zaak. Laat het ons dan vooral weten, zodat we je klacht snel kunnen oplossen.
Klachten oplossen, zo doen we dat
Wij horen graag in een persoonlijk gesprek wat je bezwaren en/of vragen zijn. Onze ervaring leert dat zo’n gesprek vaak al voor veel verheldering zorgt – en daarmee voor een snelle oplossing. Vraag tijdens het gesprek gerust goed door, bijvoorbeeld als een juridische term je niet helemaal duidelijk is. Dat geeft ons de gelegenheid om zaken goed toe te lichten. Waar nodig zullen we concrete afspraken met elkaar maken om misverstanden in de toekomst te voorkomen. Het is onze bedoeling dat je een goed gevoel overhoudt aan ons gesprek.
Als extra hulp nodig is
In een enkel geval komt het voor dat we er al pratende niet uitkomen samen. Je kunt dan de Koninklijk Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vragen om te bemiddelen. Deze tussenkomst is onpartijdig en gebeurt door schriftelijke uitwisseling van standpunten. Meestal komen we dan alsnog tot een goede oplossing. Is het niet het geval, dan kan de Geschillencommissie Notariaat de kwestie beoordelen. Deze commissie is onpartijdig en doet een uitspraak waar we ons beiden aan moeten houden. Het inschakelen van een geschillencommissie is laagdrempelig, snel en goed(koop) en maakt een gerechtelijke procedure (vaak) overbodig.
Voldoen wij niet aan je verwachtingen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We ondernemen direct actie.